شرایط و قوانین استفاده از خدمات سامانه بازرگان
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سامانه بازرگان ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت بازرگان و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی بازرگان از سوی کاربران آن است.
* شرایط و قوانین مندرج در صفحه حاضر، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بازرگان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات سامانه بازرگان تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
تعریف مشتری یا کاربر بازرگان:
مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق می گردد که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازرگان اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات بازرگان استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی بازرگان ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که بازرگان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشنها، امکان دارد سامانه بازرگان برای باشگاه کاربران خود؛ ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه وبسایت بازرگان را در پروفایل خود لغو نمایند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
سامانه آموزش محور بازرگان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات اکوسیستم آنلاین بازرگان استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن حمایت و محافظت میکند.
بازرگان متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوریهای مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از خدمات را، توسعه داده و خواهد داد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه بازرگان ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط بازرگان جزئی از اموال سامانه بازرگان محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بازرگان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و تمامی سفارشهای ثبت شده در طول روزهای غیر کاری در اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
سامانه بازرگان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد؛ لیکن از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری و ارسال سفارشات را خواهیم داشت.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی بازرگان به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند سامانه بازرگان همواره در ارسال و تحویل تمامی سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را خواهد داشت. با وجود این، در صورتی که موجودی انبار هر یک از محصولات در فرآیند پردازش انبار بازرگان به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بازرگان محفوظ است.
فروشگاه اینترنتی بازرگان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند . کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهند شد. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی بازرگان محفوظ است.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز – پروموشن:
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر درج میشود. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه اینترنتی بازرگان تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود.